2013. április 14., vasárnap

Én és én meg az Irén (Me, Myself & Irene)

  Előre bocsátom, hogy ez a film csak bizonyos agyiszint alatt, vagy bizonyos alkohol mennyiség fölött nézhető. De akkor kifejezetten élvezetes. Leszámítva pár tényleg nagyon durva poént. Először én sem akartam megnézni, főleg Jim Carrey miatt, de nem bántam meg. Egyáltalán nem Ace Ventura-ás, hanem sokkal jobb. De az Ace Ventura rajongók is bátran nézzék meg, mert nem fognak csalódni Jim Carrey-ben. 
 Történet: Charlie (Jim Carrey) a Rhodes Island-i rendőrségjárőre, de egy betegség igen megnehezíti a munkáját. Charlie skizofrén. Másik énje Hank (Jim Carrey) viszont bosszúálló, perverz disznó, de valójában mind két fele ugyanazt akarja; Irént (Renée Zellweger), akire azonban a maffia is vadászik. A lány menekül, egyetlen segítsége a két barátja, akik, miközben szerelmüket óvnák, megpróbálják kiütni egymást a nyeregből.
  Valójában itt egy sokkal több van a történetben mint először gondolnánk. Ha túl tudunk emelkedni Jim Carrey hülyéskedésen, megláthatjuk a komolyabb mondanivalót és ez egészen mást indít el bennünk/benne. Pont ezért tetszett nagyon ez a film. És ezért ajánlom mindenkinek. 
  Értékelés: Na mármost, a film egy színes, magyarul beszélő, amerikai vígjáték, 116 perc, 2000 (16). A korhatárt komolyan kell venni, mert vannak elég komolytalan komoly jelenetek. De a kisgyerekeken kívül mindenkinek tudom ajánlani.
  Végső értékelés: 8 csillag a Katelin skálán.
Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése